Vietnam, here i come! - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Vincent Gatsonides - WaarBenJij.nu Vietnam, here i come! - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Vincent Gatsonides - WaarBenJij.nu

Vietnam, here i come!

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

28 Juli 2017 | Nederland, Ederveen

Pffff Ik heb een hele poos getwijfeld of ik wel of niet deze reis ga maken. Maar eindelijk heb ik de beslissing dan toch genomen en heb ik geboekt! Op 3 november stapt deze jongen op het vliegtuig naar HCMC!

Op dit moment is het nog erg rustig wat betreft voorbereidingen. Het is nu nog vooral voorpret. Kijken wat de dong doet (valuta van vietnam), excursies plannen en bekijken hoe ik mijn visum en vaccinaties ga regelen! Verder kijk ik veel op allerlei reisverhalen sites voor ervaringstips en lees ik veel over Vietnam.

Zo dit was het dan wat betreft mijn eerste bijdrage aan dit reisblog! Nog 14 weekjes en dan ga ik al! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Hoi, Ik heb hier een profiel aangemaakt om een reisverslag van mijn reis naar Vietnam te kunnen maken. Wie weet volgen er nog wel meer reizen, als het aan mij ligt in ieder geval wel!

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 935

Voorgaande reizen:

04 November 2017 - 26 November 2017

Vietnam Trip

Landen bezocht: